zaterdag 31 mei 2014

Nieuwe lay-out + beschrijving thema vrijheid

Zoals jullie kunnen zien, heb ik een nieuwe lay-out.

Op een aanrader van een lezer heb ik de kleur blauw bij mijn blog bijgevoegd. 
De kleur blauw past bij vrijheid, volgens de lezer. 

Ik zelf kon niet 1, 2, 3 op neer komen dat het kleur inderdaad bij vrijheid past. 
Maar het is wel zo! De vogels die vrij rond vliegen in de blauwe lucht en ik ga voor vrijheid. 

Ik wil dat er vrijheid van meningsuiting en godsdienst komt binnen de islam. 
Ook wil ik de vrijheid van het nemen van eigen keuzes. 

Ik wil zoveel maar laten we realistisch blijven. Eerlijk als wij samen 1 team vormen, kunnen we heel veel bereiken. Nu houd ik me stil in mijn omgeving maar langzamerhand zul je je toch moeten laten kennen. 

Het is niet dat wij een afkeer hebben aan dat anderen mensen geloven in de islam, maar we moeten wakker worden. Als in Nederland zoveel mensen wonen met verschillende geloven zonder dat er oorlog is, waarom kunnen wij niet ervoor zorgen dat de immigranten die hiernaar toe gekomen zijn laten zien dat in Nederland een prima leven is binnen het atheïsme en het daarop kunnen concentreren. Hier mogen we zoveel en is er bescherming voor iedereen, maar in thuisland is het heel anders. De cultuur en het geloof allebei staat in de weg. Natuurlijk kun je bijvoorbeeld Turks zijn met Nederlandse manieren die ook nog eens goed is voor je socialiteit. 

Tenminste wat hierboven beschreven is, vond ik passen bij thema vrijheid. Iedereen mag zijn wie ze willen zijn zonder je verantwoordelijk te voelen tegenover je afkomst. 

Nu heb ik ook een vraag aan jullie, vinden jullie mijn lay-out zo goed of moet er meer bijkomen?

Laat het aub in de reactie achter en hoop nog wat van jullie te horen! 

Deel deze blog met zoveel mogelijk mensen zodat wij ook veel kunnen bereiken in de toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Voeg me toe op facebook: https://www.facebook.com/way.freedom.16
Like mijn pagina: https://www.facebook.com/pages/The-way-to-Freedom/444943145651986?ref=hl

Alvast bedankt!