zaterdag 31 mei 2014

Eerwraak

Gelukkig komt het in mijn familie niet voor! Ze vinden het te ver gaan ook maar als ik iets verkeerd doe wat echt niet kan dan verstoten ze mij gewoon. Ze zouden mij zelf niet naar hun land van herkomst toesturen om daar verder te leven. Maar vermoorden kunnen ze ook niet doen. Dat doet hen veel pijn omdat ze echt van mij etc houden. 

Enige optie bij mijn familie is verstoten als ze het niet kunnen accepteren. Misschien bedreigingen maar ze voeren die daden niet uit. Bij ons is het dan als je iemand wat wilt aandoen, dat ze diegene niet gaan bedreigen maar ze doen het op het moment zelf zonder dat die slachtoffer het weet. Alleen dat komt niet eens voor. Mensen die anderen bedreigen hebben grote praatjes maar zijn te zielig om de daad uit te voeren. Zo zit het bij ons. 


Integendeel wordt in andere landen en soms ook in het land waar mijn ouders vandaan komen, worden er veel eerwraak uitgevoerd. Voornamelijk India (Punjabi), Pakistan (Islam) en Soedan (Islam) etc. worden er heel veel eerwraken uitgevoerd. Niet omdat ze afvallige ziin geworden maar omdat zij uitgehuwelijkt worden aan iemand met wie ze 

niet willen maar dan gewoon met iemand anders trouwen met wie ze gelukkig zijn. Zo belachelijk en triest... 

En in Nederland krijgt iedereen gegarandeerd de veiligheid die ze horen te krijgen bij gevaar. Dus in dat opzicht heb ik nog geluk en zekerheid. 


Kopie van mijn reactie op www.freethinker.nl/forum (freedomxx)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Voeg me toe op facebook: https://www.facebook.com/way.freedom.16
Like mijn pagina: https://www.facebook.com/pages/The-way-to-Freedom/444943145651986?ref=hl

Alvast bedankt!