vrijdag 2 januari 2015

Gelukkig Nieuwjaar!

Hallo allemaal,

Ten eerste een gelukkig nieuwjaar toegewenst en hoop dat jullie allemaal gaan genieten 't aankomend jaar! Voor mezelf heb ik vernomen om dit jaar keuzes alleen te nemen als ik het recht vanuit m'n hart doe en te focussen op mezelf. Ik wil mijn doelen behalen en daarvoor heb ik tijd voor mezelf nodig.

Ten tweede merk ik dat ik de laatste tijd weinig inspiratie heb om te bloggen. Ik hoop dat jullie misschien nog ideeën hebben waarover ik nog kan posten. Ik doe het ook om het echte beeld te laten zien van ons gemeenschap hoewel de media de laatste tijd een verkeerd beeld laat zien van de Marokkaanse gemeenschap en de islam. Misschien dat jullie daar meer over willen weten?

Laat het hieronder in de reacties achter en nog een gelukkig 2015 toegewenst!

1 opmerking:

  1. Misschien kun je iets meer vertellen over waar en hoe er in de media volgens jou berichten verschijnen die een verkeerd beeld geven van Marokkaanse gemeenschappen en de islam en wat daar volgens jou precies verkeerd aan is.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Voeg me toe op facebook: https://www.facebook.com/way.freedom.16
Like mijn pagina: https://www.facebook.com/pages/The-way-to-Freedom/444943145651986?ref=hl

Alvast bedankt!