woensdag 2 juli 2014

Een vraag beantwoorden 2

Ik ga de vraag hieronder beantwoorden.:

Wat denk je dat ongelovigen kunnen doen om het klimaat mee te helpen verbeteren waarin zowel ongelovigen als moslims meer islamkritiek durven te uiten? En hoe kunnen moslims daaraan meehelpen?
BeantwoordenVerwijderen

_________________________________________________________________________________

Antwoord:

De moslims moeten lef hebben! Als de moslims hun meningen durven uit te spreken dan is het voor de ongelovigen een soort drive om hen te steunen. En ik denk dat een ongelovige hun kritiek wel kunnen uitspreken maar dan met grenzen. Je moet niet te ver gaan aangezien het toch een geloof blijft waar je respect voor moet hebben. Ieder ervaart het anders binnen de islam. Eigenlijk kunnen de moslims niets doen maar als ze een eigen mening hebben, kunnen ze die uitspreken. Er heerst toch een bepaalde angst bij het uitspreken van jouw meningen. Dus ik denk eigenlijk het hebben van lef.

Maar voordat je je kritiek vertelt, moet je eigenlijk ook kennis hebben over het geloof omdat het geen nut heeft om dingen te vertellen wat eigenlijk niet waar was. Maar ik weet zeker dat er ongelovigen zijn die degelijke kennis hebben van bepaalde geloven waaronder de islam. 

Ik hoop dat je vraag hierbij beantwoord is en als het niet duidelijk genoeg is, kun je dat altijd aangeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Voeg me toe op facebook: https://www.facebook.com/way.freedom.16
Like mijn pagina: https://www.facebook.com/pages/The-way-to-Freedom/444943145651986?ref=hl

Alvast bedankt!