woensdag 2 april 2014

Hoe wist ik dit?

Vandaag ga ik de vraag beantwoorden over hoe ik wist dat ik aan de islam twijfelde.

Sinds ik eigenlijk weer een beetje bij bewustzijn was, merkte ik dat ik rare gevoel had bij de preken over de Islam. Ik was er niet mee eens. 

Ik kon daar niet tegen en had toen 1 bladzijde gelezen over de joden in de Koran. Ik deed hem gelijk dicht. Hoe konden ze zo negatief praten over de joden? Zogenaamd barmhartigheid dacht ik dus.

Toen waren er meer twijfels, ik dacht waarom moeten wij dit allemaal doen. Het gebed, gevast en slaven zijn van Allah. Ons leven is een test. Waarom worden wij als slaven behandeld. Daar kan ik dus totaal niet tegen. Ik ervaar de dood anders, het is gewoon je laatste adem uitblazen en je bent weg. Daarom had ik zo ook mijn twijfels. Je lichaam is dan begraven en hoe kun je dan naar de hel? Je lichaam gaat niet helemaal naar boven. Oke je ziel misschien, maar dood is echt dood, vind ik. 

Daarom zet ik mijn twijfels bij de islam. 

Meer vragen? Stel ze bij de comments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Voeg me toe op facebook: https://www.facebook.com/way.freedom.16
Like mijn pagina: https://www.facebook.com/pages/The-way-to-Freedom/444943145651986?ref=hl

Alvast bedankt!