vrijdag 4 april 2014

Aantal dingen aan de blog veranderd.

Zoals jullie misschien hebben gemerkt, zijn er aantal dingen aan mijn blog veranderd.

Ik heb aantal dingen erbij gevoegd. Er zijn nu meer mogelijkheden en ook anoniem kun je vragen stellen op artikelen. Zo krijgen ze meer toegang tot de blog en hoeven niet bang te zijn.

Ook heb ik de vertalings knop erbij gevoegd en je kunt ook via de mail op de hoogte zijn van mijn mail. 

Je kunt ook dingen opzoeken via de 'Search' balkje.

Ook kan ik nu langere artikelen inkorten bij de homepage. Zodra je op de 'lees meer' knop indrukt, ga je naar de hele artikel. Zo hou je ook meer overzicht over de homepage.

En als je op mijn blog gaat, zie je bij je tabblad dat er een foto/favicon is. Ik vond het leuk en vond de foto passen bij vrijheid en het verlangen.

Zijn er misschien meer mogelijkheden wat jullie willen?

Edit: Ook de tijd is veranderd in de Europese tijd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Voeg me toe op facebook: https://www.facebook.com/way.freedom.16
Like mijn pagina: https://www.facebook.com/pages/The-way-to-Freedom/444943145651986?ref=hl

Alvast bedankt!