vrijdag 4 april 2014

Aantal bezoekers tot nu toe! BLIJ = D

Ik heb inmiddels de statistieken bekeken en ben verbaast over hoeveel bezoekers ik in zo'n korte tijd heb. 

Ik was best verbaasd en blij! 

Wil je meer weten over hoeveel bezoekers ik in zo'n korte tijd heb en uit welke landen de bezoekers komen? Lees dan snel verder!


Mijn blog bestaat inmiddels amper een week en ben verbaasd over hoeveel mensen mijn blog gelezen hebben! Ik ben echt blij en wil iedereen bedanken die tot nu toe mijn blog gelezen hebben of hem volgen!

Dank jullie wel! Ik hoop meer lezers te hebben en hoop ze te helpen! 



Per land aantal kijkers
De landen met groen hebben mijn blog gelezen.
In Nederland tot nu toe de meeste lezers! 
Ik heb nooit verwacht dat ik ook bezoekers uit andere landen zou krijgen! Dank jullie wel!


ItemPageviews
Nederland
195
Duitsland
24
Verenigde Staten
9
België
6
Spanje
2
Tunesië
1

1 opmerking:

Ik zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Voeg me toe op facebook: https://www.facebook.com/way.freedom.16
Like mijn pagina: https://www.facebook.com/pages/The-way-to-Freedom/444943145651986?ref=hl

Alvast bedankt!